donderdag 7 augustus 2008

De tuin......

Eindelijk!! Het is zover............... we hebben geen zandhoop meer, maar een heuse tuin!Een echte tuin....Met plantjes, gras en een terras.
Vanaf Maandag zijn mijn lieve Broers Wouter en Fransje en mijn Dinges bezig geweest om er iets moois van te maken..! Een hels karwei!!
Vandaag de laatste dingetjes gedaan, volgende week nog een keer een paadje leggen, en de puntjes op de i , En dan genieten!!!
Ik heb genoten van de verandering, en de dagen dat me broers me aan het lachen hebben gemaakt met hun domme acties en humor! Trots ben ik op ze, en dankbaar dat ze dit voor ons hebben gedaan!!
Ik ben er SUPER blij mee!!!












4 opmerkingen:

Anoniem zei

heej meiske, hebbe ze super mooi gemaakt die broertjes en dinges van jou!!! zodra ik uit de gips ben kom ik snel een keertje langs gebolt!!
groetjes uit lommel marieke

Irène zei

Ziet er goed uit Annelie!
Hopelijk blijft het nog lang mooi weer. Kun je lekker buiten genieten, op je eigen terras!

Sabrina de Reuver zei

Heeeeeey Meissie,

Ik ben weer terug uit Tsjechië en wat zie ik?! Je hebt weer van alles beleefd.

Wat een mooie tuin hebben jullie nu en Mika is ook helemaal in haar badedas zie ik.

Hopelijk tot woensdag xxx hvj

Anoniem zei

hey zusje van me,

ik heb ook met heel veel plezier in jullie tuin gewerkt samen met onze frans natuurlijk!!

en het resultaat mag er zijn toch?

grtz wouter xxx