donderdag 18 juni 2009

Als jij, mij was.

" Ik wou dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was, dat ik alles was wat jij was, en jij was dan wie ik was...."

Als je mij was, zat je nou weer aan het infuus
Als je mij was, moest je je druk maken om de volgende dag.
Als je mij was, zou je ook wel eens weg willen lopen in een boze bui, en niet omdat je nog geen 100 meter kan lopen, of even de auto kan pakken genoodzaakt bent om in het hoekje van de bank te blijven zitten. "Jouw" hoekje van de bank!
Als je mij was, zou je niet even snel naar vriendinnen kunnen gaan.
Als je mij was, kon je niet even snel met Mika een blokje gaan wandelen.
Als je mij was, moest je gesprekken voeren die niemand wil voeren.
Als je mij was, moet je waarschijnlijk over een aantal weken aan de kap.
Als je mij was, kon je niet koken voor je man.
Als je mij was, keek je veel tv, en baalde je heeel erg van alle kut herhalingen.
Als je mij was, kon je niet die tuin met al dat irriterende onkruid omspitten.
Als je mij was, werd je moe van alles.
Als je mij was, sliep je heel erg slecht.
Als je mij was, voelde je je vaak alleen.
Als je mij was, wachtte je op longen.
Als je mij was, was je vaak bang.
Als je mij was, miste je Queen.
Als je mij was, moest je heel veel dingen.
Als je mij was, kon je niet gaan werken.
Als je mij was, was je van alles en iedereen afhankelijk.
Als je mij was, kon je niet meer vertrouwen op je lijf.
Als je mij was, vond je jezelf lelijk.
Als je mij was, kon je niet gewoon even stoeien.
Als je mij was, lekte je peg.
Als je mij was, zat je op mooie zonnige dagen vaak in het ziekenhuis
Als je mij was, kon je je huis niet poetsen.
Als je mij was, was je sociale leven aan het krimpen.
Als je mij was, begrepen heel veel mensen je niet.
Als ik jou was, zou ik niet willen dat je mij was...want als jij mij was, zou je leventje er SOMS een stukje minder leuk uitzien.

19 opmerkingen:

Unknown zei

Een groot deel klinkt echt heel bekend. Het is gewoon zwaar KUT om het zo maar even te zeggen!
Sterkte. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.

Tamara M. zei

Jeetje Meis, ik zou echt 80% zelf geschreven kunnen hebben!!
Ontzettend balen dat je weer aan het infuus zit, Hou je me op de hoogte!!

liefs Tamara

Remke zei

Heey meis,
Pff dat komt allemaal zeker herkenbaar over zeg!
Hopelijk knap je toch een beetje op van je infuusje.
ik denk aan je! dikke zoen

Anoniem zei

Goh,komt niet vaak voor dat ik niks te zeggen weet..
Dikke gemeende superknuffel
Rastababe

Anoniem zei

amaaai, meiske tog geen woorden voor jou teksten

onthou dat we van je houden

lufu dikke knuffels van ons
mama en bubby

Laura zei

Ik ken je niet goed, ik wil alleen je alleen maar heel veel sterkte wensen!!

Liefs Laura

Laura zei

Hoi meid,

bedankt voor je lieve berichtje!! Doet me goed!

Liefs
Laura

Irène zei

Je klinkt alsof je een dikke knuffel kunt gebruiken. Komt 'ie! <3

mama zei

Lief kind,
Ik zou willen dat ik jou was en dat jij mij was. Niet omdat jouw leven zo leuk en geweldig is, maar omdat ik met alle liefde die ik in me heb jouw een beter leven wens.
Echt, ik zou vandaag nog ruilen. Maar helaas lieverd, dat gaat niet.
En als het niet gaat zoals het moet moet het maar zoals het gaat.
Geniet van de piepkleine dingen en schop af en toe maar tegen mij aan als je heel boos bent, dat geeft niet. Ik vergeef het je bij voorbaat. Hou van je prulleke.
Kus en knuffel, mama

Irène zei

Ah prulleke, dat vind ik zó'n lief woord! Net als durske.
Jij bent ook een echt prulleke en durkse Annelie! :-)

Mell! zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Euhm Lie'tje ik zou ook niet weten wat ik moet zeggen....

Hadden ze maar toverstafjes uitgevonden!

Liefs Sab

Anoniem zei

Hey Hon,

Wat heb je dat mooi verwoord!

Ik vind je een bikkel.
Tis niet anders schat, Thats Life.
and sometime's life Sucks. (mmmmm)

Maar het heeft zeker mooie dingen.
En die zie jij wel.

Straks samen op stap met onze nieuwe long en laten iedereen een poepje ruiken!

En die stinken zo!!!!!!!

Never let go Hon..

(L)(L)(L) Lufja,

Liefs Monique XX

Anoniem zei

Hey Lie,
ook ik wil je weer veel sterkte wensen. Ik weet het het klinkt afgezaagd, maar ik blijf toch aan je denken. En je blijft een bikkel.
x Mara

Anoniem zei

Lieve Lie,

Ik denk aan je!! Ik kom snel weer bij je langs!

Hou je taai!!

Liefs, Cindy

Anoniem zei

Ik kom snel naar je toe! FF (((huggen)))

Hou van je! Liefs Monique XX

Cash en Els zei

Ha Annelie,
Ik hoop dat de infuuskuur iets heeft gedaan voor je. Ik wou dat er toch meer mensen inzien dat donoren echt heel hard nodig zijn. Ik duim voor jou en alle anderen!!

Dikke pakkerd, Els

Anoniem zei

Heej Annelie,goeie tekst.
Heb 2 kinderen met cf en net als jou moeder zou ik alles van ze willen overnemen.Het gaat gelukkig goed met ze hoop dat dat voor altijd zo blijft.Ik wens jou heel veel sterkte

Unknown zei

Hey Annelie,

Wat een lieve tekst van je moeder hierboven. Klinkt net als mijn moeder. Zet hem op en laat je niet gek maken in zware tijden. Het is zo herkenbaar.

Liefs Rianne
ps bedankt voor je berichtjes!