vrijdag 7 januari 2011

Afsluiten

Such is the way of the world you can never know
Just where to put all your faith and how will it grow
Gonna rise up, burning black holes in dark memories
Gonna rise up, turning mistakes into gold
Such is the passage of time, too fast to fold
Suddenly swallowed by signs, low and behold
Gonna rise up find my direction magnetically!!!!
Gonna rise up throw down my ace in the hole

( Eddie Vedder, Rise) ( Transplantatie liedje van mij en mijn lieve Dinges)

Hiermee sluit ik deze mooie dag af...
Hiermee sluit ik mijn blog.......

Bedankt iedereen voor alle steun die jullie mij gegeven hebben de afgelopen jaren!!!

Liefs Lielie xxxxxxx

16 opmerkingen:

Laura zei

Lieve meid,

Ik lees nu pas dat het een jaar geleden was dat je getransplanteerd werd! Ik wil je alsnog feliciteren!!

Liefs,

Laura

Leoni Wobma zei

mooi nummer, heb hem even geluisterd op youtube.

Lekker verder kijken nu!
God Bless!!

Liefs leoni

Esther zei

"dag dag"
ik vond het altijd leuk om je blog te lezen. Heel veel geluk en zegen
groetjes
Esther

Arno zei

Veel succes nog!

Arno

Cash en Els zei

Dag Lielie, mooi dat het zover is gekomen dat je zelf je blog af kunt sluiten. Ik wens je het aller beste en een fijne toekomst.
Ik hoop op "haakensmaak" af en toe een glimp van je op te vangen.

Lieve groet, Els

Veronica CFBD zei

Wat een bijzondere afsluiting van je blog.

Wens je alle geluk en goeds in je nieuwe leven.

En wie weet tot CFBD?

Groetjes,
Veronica

Anoniem zei

Heel veel geluk, las je blog altijd met "plezier". Het ga je goed!!

Grts, Kitty (moeder Lisanne)

Unknown zei

Jammer dat je stopt met je blog, maar heel veel succes met alles. En heerlijk genieten!

liefs, rianne

T&T zei

We love youuu

Elise zei

Nog Gefeliciteerd met je 1e longverjaardag
Mooie afsluiting van je blog...vond je verhaaltjes altijd leuk om te lezen
Veel geluk :)

Liefs Elise

Claudia Huijzen zei

Mooie afsluiting Lielie,
wens je alle goeds toe en kom je vast nog wel tegen op Cfcafe.
Liefs Claudia

Kyara zei

Dankjewel lieve dame dat jij iedere keer weer met zo'n warmte reageert op de blog van Kyara. Ik ben nooit bezig geweest met het lezen van blogs maar nu ik van Kyara de opdracht heb gekregen om het een en ander te schrijven blader ik wel eens. Jouw blog raakt mij, de manier waarop jij wezenlijke dingen omschrijft en de metaforen die je maakt vind ik heel speciaal. Ik ben er nu inmiddels ook achter waar ik jou van ken, dankzij het meedenken van Kyara (Queen) Ik wens jou met Dinges het allerbeste. Geniet van alles en ik hoop dat het jou goed zal gaan.
Dikke kus Brigitte en dikke duim van Kyara

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met deze speciale verjaardag!
Wens je alle goeds voor dit en alle volgende jaren.
Liefs uit Leiden van de mamma van Linda van Chub/Leon

Mell! zei

"lieve meid"

Jeetje wat jammer zeg dat je stopt met het bloggen. Wel sluit je het af op een prachtige manier! Ik hoop dat je verder nog een prachtig leven tegemoed komt lieve Annelie..

"Het gaat je goed!"
Bedankt voor je mooie berichten.

Hoop nog eens wat van je te horen!
Liefs, Melanie

Kyara zei

Heb jij gevloekt?? Ik had er geen last van hoor. Laten we eerijk zijn, zou je in deze tijden niet af en toe eens even mogen vloeken.
Bedankt voor je mooie berichtje en het lied dat jij ooit cadeau hebt gegeven aan Djuna. Ook jij hebt ons aan het huilen gekregen. En die knuffel aan Kyara houden wij tegoed. Je bent welkom!
Dikke kus Brigitte
(ps. vandaag was het een happy day, happy Kyara; ommekeer??)

Evelien Jacobs zei

Annelie,
Nog veel succes met alles!
Las je blog altijd erg graag, hoop dat het je goed zal gaan.
Groetjes Evelien