maandag 19 mei 2008

Controle, Queen, verjaardag en bbq...

Woensdag moest ik "even" op controle in Maastricht! Rij je een dik uur om 7 min bij de dokter binnen te zitten!Alles was goed, dus mocht ik weer gaan! Gelukkig kon ik deze keer mijn ritje combineren met een bezoekje aan Queen, Ze woont nu op zichzelf en ik was natuurlijk heeeeel benieuwd naar haar huisje!! En wat heeft ze een leuk en lief huisje!!! Whoeoeoeoeoeo hell yeah!!! We zouden naar Roelieboelie zijn verjaardag gaan, maar Queen moest nog even douchen. Heb ik maar even een boekje gelezen op de heerlijke bank ;) . Daarna richting Roel... daar even wat gedronken en gekletst, en toen naar Eersel. BBQEN!! alweeeeeer hahah!!! Het was niet zo'n goed weer, dus hebben we het maar binnen opgegeten! Was weer lekker! Marleen en Roy kwamen ook nog even wat drinken, en Anneke en Chris ook dus was weer gezellig! Queen moest nog naar huis, dus die hebben we om 11 uur nog naar huis gebracht!! Was een gezellig dagje....

Geen opmerkingen: