donderdag 1 mei 2008

Thuis...

Ik ben weer thuis.. na 2,5 week ziekenhuis, eens kijken hoelang ik het deze keer volhou! Wel lekker om weer thuis te zijn, alleen in de auto moest ik toch wel even slikken! Ben helemaal niet opgeknapt, nou ja misschien ieniemienie beetje, maar vroeg me toch echt even af wat ik thuis toch moet gaan doen! Alles weer zelf doen, trappen lopen, en heel die shit! Toch is zo'n kamertje van een paar vierkante meter wel ideaal om te leven in deze toestand haha!! Alles bij de hand en je hoeft als je iets moet hebben maar een paar meter te lopen! Lui? of gewoon niet kunnen? ik denk een beetje van beide! Van het ene word je lui , en van het ander ga je minder kunnen !! snappen jullie hem nog? Nou ga toch maar proberen te genieten van het thuis zijn, voor je het weet is het weer afgelopen!!!

Geen opmerkingen: