zaterdag 8 november 2008

Missie

Samen gingen tien en ik op onze missie, recht op ons doel af, geen twijfel mogelijk dat we zonder onze missie thuis zouden komen! En we hebben het!!! Whoeoeoeoeoeo!!
SCHOENEN......... en ach ook nog 2 nieuwe broeken, die hoorde wel niet bij de missie, maar altijd makkelijk om te hebben, en nog een vest voor mijn Dinges, en aangezien de herfstkriebels gisteren weer genoeg ruimte in de kast heeft gecreƫerd kan het geen kwaad! GELD MOET ROLLEN.. stelletjes paupers!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha precies! Ik hoorde Linda de Mol gister zeggen: "Als geld toch niet gelukkig maakt kan je het net zo goed uitgeven!" Hahaha heeeelemaal mee eens! :)

Anoniem zei

Lief kind,
ow ow, tja, zal ik iets verstandigs zeggen of maar gewoon blij zijn dat je weer energie hebt om de winkels onveilig te maken? Laat ik dat laatste maar doen, want dat is het belangrijkste.
Kus, mama

Anoniem zei

WOEHOEEEE waardige Pauper van me... Echt gezellie shoppen met een missie!!! En wat een goed gevoel als je dan weer met leuke dingen naar huis kan woehoee... helemaal stylish voor Donderdag... Geef Valerio een kusje van mij moehahahahaaaa


Love joe Patje...
Kuss Gerrit