donderdag 5 maart 2009

Oppassen


Een keer in de zoveel tijd mag ik op Vincent passen, en dat vind ik zoooo leuk om te doen!
Vervelend is hij nooit, huilt niet, eet goed, en slaapt een groot deel van de dag, meestal samen met mij!We bouwen hele hoge blokken torens of spelen met de afstandsbediening. Alleen als hij moet eten of drinken laat hij zich even horen, ideaal kind! Een vrolijk tevreden mannetje, wat veel lacht en alles onderzeverd! Ik geniet ervan, en niet een klein beetje, nee een heel klein beetje heel erg veel! Woensdag komt hij weer een dagje, dan is mijn week weer helemaal goed!!
Dus Chris en Anneke, make my day.....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

en dan strax ook nog op onze bubby passen coolw
dikke knuffel van ons 2

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Een keer in de zoveel tijd mag ik op annelie passen, en dat vind ik zoooo leuk om te doen! vervelend is ze (bijna) nooit, ze huilt niet, eet weinig dus blijft er voor mij veel over en slaapt een groot deel van de dag, meestal samen met mij! Het is bij annelie en renaldo echt luilekkerland, altijd lekker eten en daarna lekker relaxen.
Ik hoop nog heel veel te komen xxx Vincent van de Velde

Anoniem zei

... het is ook een schatje hoor....