woensdag 23 april 2008

Begin...

Het begin van mijn eigen weblog....
Ga vanaf vandaag hier maar mijn verhalen, gedachtes en zever dingen neerknallen!
Was op hyves al begonnen met een blogje, maar dit is wat makkelijk te bereiken voor iedereen!
Ga er maar even meteen een update'tje van maken hoe het er nu mee gaat.......
BAGGER!! Zo meer kan ik er eigenlijk niet van maken.
Lig nu weer een weekje in het ziekenhuis, krijg 3 verschillende soorten vergif naar binnen gepompt, maar vlotten doet het nog niet echt! Tja, en dan ga je je toch een hele hoop dingen afvragen. Waarom het de laatste tijd niet goed gaat? helemaal niet goed gaat! Waarom ik zo snel achteruit knal? Wat kan ik er zelf aan doen? Wat kunnen andere eraan doen? Wat doen ze eigenlijk met me? Nou en na aanleiding van al die miljoene vragen die door mijn hoofd spoken, gisteren een gesprek gehad met mijn arts! Ben ik er wijzer van geworden? nee, want hij weet het ook niet meer! Snapt er ook geen snars van, en kan nu even niet meer doen dan me vol blijven pompen met het brouwseltje antibiotica, en maar weer afwachten! Snel naar Utrecht, heel snel naar Utrecht en snel op die transplantatie lijst! Snel, snel, snel! Liever 5 min te vroeg dan 1 min te laat! Misschien had ik al op de lijst moeten staan, gezien de toestand nu, maar helaas! Moet nog eerst de molen in, en de screening! En dan mag ik hopelijk snel op de lijst!
En wat doet dat met lielie, die toestanden? Veel, heel veel!
De moed zakt me een beetje in de schoenen, ben moe van het knokken tegen die klote ziekte, lichamelijk en geestelijk. Hij heeft me in z'n macht en laat me niet meer los! Speelt een spelletje met mijn lijf en met mijn geest! Maar hij speelt vals, en geeft mij geen eerlijke kans het spelletje goed terug te spelen!Hij geeft mij geen kans om een zet te zetten en gelijk te komen!! En dat doet veel met mijn zelfvertrouwen, want misschien ben ik wel niet zo sterk, en kan ik het spelletje niet meer spelen met hem! Misschien is hij wel gewoon de winnaar? En ben ik gewoon de zielige kansloze verliezer!! Maar toch geloof ik niet dat dat zo is, want ergens zit er nog wel die knokker, die graag spelletjes speelt, en niet tegen haar verlies kan! Dus deze keer ook niet! Ik kan de moed nu niet laten zakken, ik wil en moet nog zoveel! Kleine onbenullige dingen, zoals ons frans zn rijbewijs zien halen, uitgaan als het rookvrij is, naar de Efteling, Shoppen... Grote dingen.. Vincent op zien groeien, samen met queen rondjes rennen met onze nieuwe longen, werken met honden, reizen! Tante worden??? ( dromen mag he) Al word ik al wel peettante van Luna, de hond van Marleen en Roy!! Hahah! Maar zoveel dingen, zoveel mooie dingen die ik nog wil zien, mee wil maken en wil delen met mensen om me heen, de mensen waar ik van hou! Genieten!!!!!!!! Dus cf, kom maar op met je kut spelletjes, ik ben er klaar voor! Want dit spelletje ga ik toch echt niet verliezen!

1 opmerking:

rhino zei

Goed zo Lielie!!!

Blijven speulen!!!
Fair of niet fair!!!

lufjoe...