woensdag 23 april 2008

Longfunctie.....

Vandaag was het dan toch zover.Na 20 keer afzeggen, uitstellen en smoesjes verzinnen moest ik vandaag toch echt naar die verrekte longfunctie!! Geen favoriete bezigheid van mij, vermoeiend en vaak confronterend als je de cijfertjes elke keer ziet zakken!! En zien zakken heb ik ze vandaag!!!! Ja wat kon ik anders verwachten? In aug. heb ik voor de laatste keer geblazen...
60 %!! En kan nou niet echt zeggen dat het vanaf aug. beter is gegaan!! Dus beetje zenuwachtig werd ik toen we de gang opreden....... blazen, mijn best doen uiteraard en weg wezen! Zo slecht zal het nog niet zijn,goed ook niet, maar mega slecht..neuj! Wel dus, 25.5%....................
aj.....slik!! 25.5...25.5... ja die .5 he, niet 25, maar 25.5!!!! 25 was helemaal slecht geweest...25.5 gaat nog toch???? Eerlijk gezegt had ik ietsjepietjemieniepienie meer verwacht..of gehoopt!! Maar helaas peanutbutter dit is zoals het nu is, de %en waar ik het vanaf nu mee ga doen!!
die verrekte kut longfunctie's ook altijd, niet goed voor je humeur!!!

Geen opmerkingen: