zaterdag 14 juni 2008

Migraine

Eerst witte vlekken, de helft nog maar kunnen zien, uitval van je hele linker kant, eerst van boven naar beneden en dan weer terug! 20 min lang lig je verlamd op bed! En dan gebeurd het......... de steken!!!!!! Fijn.. je kunt niet meer hoesten ( en aangezien ik dat nogal wat doe, is het niet zo'n pretje) je kunt niet meer kijken, niet meer kletsen, niet meer lachen, niet meer smsen, niet meer tv kijken, niet meer msnen eigelijk ben je gewoon compleet gehandicapt als je migraine hebt... en daarom heb ik daar zo'n hekel aan als ik het 2x per dag begint te vlekken en heel het rijtje volgt!! Stress is de oorzaak... druk maken, zeggen de neurologen! Dus dat ga ik even niet meer doen!! Maar nu ga ik even liggen, want ik zie niet meer wat ik typ door de vlekken!!

Geen opmerkingen: