maandag 16 juni 2008

Vooruitzicht

Vanmorgen was mijn dokter langs geweest! Even overlegt en nu gaan we het volgende doen! Het is toch wel belangrijk enige uitslagen te hebben van de fysiotherapie... in iedergeval uitslagen over mijn conditie! Deze moet ik dus zo gaan doen, is 2x een looptest van 6 min, krachtmeting en een vragen lijst! Eigenlijk verwachten ze dat die slecht genoeg is , dat ik de fietstest niet hoef te doen, omdat toch niet gaat lukken is nogal zwaar! Dan moet ik nog even langs de cardioloog op gesprek, en dan mag ik nog een weekje naar maastricht! Ik moet nog een week doorgaan met infuus, en aangezien de antibiotica die ik krijg niet vergoed word thuis, moet ik nog in het zkh blijven! En aangezien ik hier helemaal gek word, mag ik naar Maastricht! Was natuurlijk liever naar huis gegaan, maar het is even niet anders! Prednison mag ook weer afgebouwd worden dus dan zal ik me ook weer wat beter gaan voelen hoop ik! Nou ik ga stoppen, want moet zo gaan lopen, dus nog even mentaal voorbereiden hahaha!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

HeyHey!

Ik wil je eventjes een hart onder de riem steken. Even laten weten dat ik aan je denk. Het helpt misschiet niet veel, maar misschien wel ietsjepietsje! Zet 'm op, je kunt het absoluut, heb vertrouwen in jezelf;-)

Dikke Kus,
Mars

Anoniem zei

Lief kind,
Morgen kom ik je weer opzoeken hoor. Ik zou willen dat ik iedere dag kon komen maar dat is te zwaar, dat red ik niet. Hou vol meisje. Ik kom weer gezellig kaarten en yatzeen, breng fruitsalade mee en je vervelen met verhalen over de rest van de wereld. Morgen kom ik zonder kruk!! Hoop ik. Ik hou van je. XXX mama.

Anoniem zei

Hey meisje,

Had de vorige keer met Chris en Anneke mee willen komen, maar er werd weer roet in het eten gegooid. Moest namelijk werken!
Hopelijk mag je snel weer naar huis, dan kom ik je daar opzoeken.
Heb een beetje vertrouwen in jezelf, je kunt veel meer dan je denkt. Je bent immers al een heel eind gekomen.
In ieder geval al een verbetering dat je naar Maastricht mag, daar is het waarschijnlijk iets gezelliger voor je.

Kus, Fai