zondag 15 juni 2008

Van mondkapje naar beflapje...

Ja je zult wel denken... wat een titel!! KLOPT!!
Vandaag bezoek gehad van Marleen en Roy, erg gezellig natuurlijk en altijd weer lachen!
Nou is het zo hier in Utrecht dat ALS je je kamertje af mag, je alleen over de gang mag ( en dan onmiddellijk naar buiten) met mondkapje!! Erg irritant en benauwd dus niet fijn! Maar wat mot dat mot! Nou mocht ik dus even van me kamer dus geïnstalleerd en wel met mondkapje gingen we de gang op!! Niemand te bekennen , dus ik doe bij de lift, ( stiekem) mijn mondkapje onder mijn neus!! Het is toch een mondkapje, geen neuskapje!! Lift uit... nog niemand te bekennen, kapje weer (stiekem) wat lager... net voorbij mijn mond, nu was het een kinkapje!!! En je raait het al..... voor we buiten stonden hing het kapje aan me kin...... en maakte Marleen de snuggere opmerking.... NOU.. ZO GA JE VAN MONDKAPJE , NAAR BEFLAPJE!!
I love Marleen!!!!

Geen opmerkingen: