dinsdag 9 september 2008

Stand van zaken...

Krijg nog steeds antibiotica, word volgepropt met sonde voeding om de kilo's eraan te laten vliegen, zit nog steeds met 2 tieten en haat het spelletje peggle, gelukkig krijg ik veel kaartjes van iedereen, en af en toe een bezoekje, Eet ik heel de dag pim koekjes die ik van lieve lijn gekregen heb, en heb ik weer een dikke kop van de prednison, verveel me zo af en toe, en praat wat met de dokters en de leuke verpleging,er worden liters bloed afgetapt en nieuwe pillen voorgeschreven, heb zo mijn baal dagen en spray me vandaag al heel de dag dood aan salbutamol, kits zo af en toe een lekkere groene klodder in een bakje en drink heel de dag ijswater, plas dus ook liters, maar dan is het gelukkig niet meer zo koud, mis mijn hondje en mijn huisje, Roel loopt de hele dag op en neer van 10 naar 22, mijn rolstoel staat in de weg maar ik ga hem niet opruimen, ik zou moeten douchen maar wacht op mijn dinges, slik 16 paracetamol op een dag, en mijn suikers zijn te hoog, mijn nieuwe mickey zit erin maar lekt nog steeds,mijn beer stinkt en moet in de was, ik kijk de hele dag kook programma's tijdens het peggle, en wil dat blikje fanta op de tafel hebben maar geen zin om op te staan, ben lam vandaag hmm eigenlijk al heel de week, mijn pulmozyme ligt er nog van vanmorgen oeps...en mijn kut infuus doet zeer maar laat hem lekker zitten, mijn benen doen zo af en toe pijn van de kleermakers zit,maar morgen moet ik weer naar de fysio, t weekend was leuk en gezellig, mika was gister even hier en miste mij gelukkig ook heel erg, mijn dinges is lief en zorgt goed voor me, nu moet ik weer smaken verschillen kijken anders raak ik achter op schema en dat moeten we niet hebben, genoeg op de hoogte van de stand van zaken???

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Lielie,

lijkt me wel genoeg stand van zaken hoor! Wens je sterkte daar en hopelijk mag je snel weg!

groeten en tot horen,

Fred

Remke zei

lieft u

denk aan je

Anoniem zei

heej fijn da we weer op de hoogte zijn!!
veel liefs en groetjes uit lommel
Marieke en Pietje LUFU meis!!!