zaterdag 27 september 2008

Suikervriendje

Ik weet dat hij er is, ergens......... soms hoor ik wat van hem, maar meestal blijft het aardig stil rondom onze vriendschap. Maar de laatste tijd is hij zich een beetje aan het opdringen, hij wil te graag mijn vriend zijn! En af en toe wil ik hem best te woord staan, of een glas zoete ranja aanbieden, of een lekkere shot insuline..... maar elke dag 20x ,elke keer weer, dan blijft de vriendschap niet leuk natuurlijk! Want wat krijg ik ervoor terug? Ik krijg nooit van hem een glas lekkere ranja, of een leuk praatje, of een shotje insuline!!Hij slurpt mijn energie op, en laat me voelen als een oud wijf in de overgang! Nee deze vriendschap komt niet van 2 kanten, en ik zou willen dat hij gewoon opeens verdween........mijn suikervriendje!!!!

Geen opmerkingen: