dinsdag 30 september 2008

Update...

Nou.......... hier gaat het nog verre van goed. Heb het weekend weer een flinke terugval gehad, met koorts en eigenlijk alleen maar slapen. De ontstekings waardes waren ook weer flink gestegen, terwijl ik toch een heel scenario aan antibiotica krijg! Vanaf vandaag zijn de antibiotica geswitched, al bied dat niet veel hoop, omdat ik resistent ben voor de meeste antibiotica, maar het is het proberen waard! Ook word ik morgen geopereerd aan mijn bijholtes, peg, en pac! Dan hebben we dat ook meteen gehad!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lief kind,
Heel veel sterkte met je peg, pac en sinus operatie. Krijg je ook kwantum korting als je meerdere operaties tegelijk afneemt?? Drie halen, twee betalen??
Best wel heavy hoor. Ik hoop dat je het goed doorstaat en het deze keer wel allemaal in een keer goed gaat. Ik zal duimen en een kaarsje aansteken. Je weet nooit waar het goed voor is.
Liefs, mama.