dinsdag 29 juli 2008

De suikerdokter


Vandaag moest ik nog voor de screening op gesprek bij de diabetes arts!
Dus helemaal naar Utrecht om nog geen half uurtje bij die dokter binnen te zitten! Beetje onzin, maar in kader van de screening... waarom niet!
Niet veel wijzer geworden, alleen maar dommer hahaha! Moet nu bij gaan spuiten, terwijl mijn suikers gewoon "goed" zijn! Dus we zullen zien! Ben benieuwd!
Daarna nog even stiekem , snel een kop soep en broodje gegeten met me moes, en weer naar huis gerakt! Hopelijk komt nou snel de uitslag van de screening en zetten ze me op de lijst!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

ik heb met bewondering naar je zitten kijken toen je in gesprek was met de dokter. Wat was ik blij dat ik me er niet meer mee hoefde te bemoeien; ik ben al een tijdje geleden het overzicht kwijtgeraakt over je CF perikelen wat betreft de medicijnen enzo. Nu voel ik me niet meer verantwoordelijk en hoef ik alleen nog maar je mama te zijn. Een heerlijk gevoel, echt waar. Gewoon mama zijn.... Heerlijk
Kus en knuffel. mama xxx