vrijdag 25 juli 2008

Shopaholic

Welke vrouw houd er nou niet van?? SHOPPEN!!!
Je krijgt er een beter humeur door, je gaat stralen, het is gezellig, en wat vooral goed voelt is dat je je geld lekker uit kan geven!! Gisteren ben ik dus weeste shoppen met lieve Marlijn!
We zouden naar Roosendaal gaan, naar de outlet's daar... Nadat Lijntje alles ingeladen had, ( zuurstof tankjes, rolstoel, tas vol aspirine, misselijkheidspillen, puffers, pillen, fototoestel, telefoons, lekkere dingen, en Annelie ) konden we gaan! Op naar Roosendaal... Yow heb ik nog ff in de auto gekotst nadat er een aspirine in me strot bleef hangen, ofja in me hand gekotst en toen me hand uit het raam gehouden, dus zag er best uh ja hoe zal ik het zeggen, lekker? uit die spetters op het raam! hahaha! Sorry voor de ranzige details! Eenmaal daar aangekomen, ff rolstoel in elkaar zetten , en toen konden we op weg!! Eerste aankoop.....slippers van, en je kreeg het 2e artikel voor 1 euro, we konden ons geluk niet op ;) Trouwens niet echt rolstoelvriendelijke winkels daar, we kwamen nog maar amper binnen! En als we dan binnen kwamen, ging dat gepaard met een luid gekreun van mij en Lijn, dus lol hadden we zoiezo!
Nog wat klerenwinkels in, maar het viel allemaal een beetje tegen, de leuke dingen waren al weg! Nog ff een tas gescoord, en Lijn nog wat spullies.Lijn werd natuurlijk nogal moe van mij duwen, dus zochten we ff een eettentje op. 'T was niet te eten, en nog stront duur ook! Bah!!
Weg Hierrrrr.. Dus weer in de auto gestapt, en op weg naarrrr Lommel ( jaja beetje uit de richting) maar daar shop ik normaal gesproken en slagen is gegarandeerd! En slagen moesten we, want we konden natuurlijk niet met alleen slippers, een tas en een truitje aankomen he!!!!!!!
Was inmiddels al tegen 5e toen we daar aankwamen! Hoop in de rolstoel geladen, je zag mij niet meer zitten! Staan we te passen, horen we, alee de winkel gaat over 5 min sluiten wilt u zo vriendelijk zijn om uw spullen af te rekenen en de winkel te verlaten! En natuurlijk zo vriendelijk als wij zijn, volgde we de instructies van deze aardige ( not!!) meneer op! Haasten haasten haasten , en dat is nogal moeilijk met Lielie een rolstoel vol kleren en Marlijn! Dus deden we gewoon een beetje rustig haasten! Staan we buiten, alles meteen op slot daar, komen we er achter dat de telefoon van Lijn nog daar in zo'n kut pashokje ligt! Neeeeeeeee! Wij erheen bellen, nemen die sullen gewoon niet meer op, 1 min over 6!!! Grrrr !! Gelukkig heeft ze hem vanmorgen op kunnen halen! Maar was gewoon ff kut!
Maar het was een super leuke en geslaagde dag, en ik moet zeggen dat je toch wel een van de beste rolstoelduwers tot nu toe bent Lijn !! Dank u voor de leuke dag!!!!!!!!!


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk dat je lekker hebt kunt shoppen!! Je hebt het verdiend meis!

Luvjoe! Dikke kus!

LIESERD!! zei

Queen,

Wat een leuke spulletjes allemaal! Lekker he, goed shoppen.

Appeltje....

Anoniem zei

Oh jeah, ik ben vereerd met mijn titel. Nu de stad goed is gegaan is het strand de volgende uitdaging! Vond 't gezellig meis!

Dikke kus

Sabrina de Reuver zei

Haai Meissie,

Je bent goed geslaagd zie ik wel, super dat je hebt kunnen winkelen. Je verdient het zeker.

xxx Sab

Anoniem zei

Hoi lief kind,
Ik ben zo blij dat je eindelijk weer eens "normale" dingen hebt kunnen doen. Gave slippers. Zie ik daar een JURKJE hangen???? Moet je nou de rest van de maand droog brood eten, haha. Gelukkig is ie bijna om. Anders komen jullie maar bij mama eten, gezellig en goedkoop.
Ik hou van jou en ook best wel van Merlijn omdat ze zo'n lieve vriendin is. Thanx.
XXX mama

Anoniem zei

ben ik nou nog anoniem? Effe proberen.
XXX