woensdag 9 juli 2008

Ik mag naar huisssssssssssssssss

Whoeoeo jaja ik mag naar huis, Vrijdag! Ik heb het hier zo gehad, elke keer dat ziekenhuis, ik ben meer hier, dan dat ik thuis ben en dat is gewoon niet meer leuk!! Dus ik dacht vanmorgen.... ik kan altijd is proberen of ik met infuus naar huis mag! Als ik nu zou vragen of ik gewoon naar huis mag, dan zouden ze me vierkant uitlachen!! Dus ik de cf verpleegkundige een mailtje gestuurd, met de vraag of ik met infuus misschien naar huis zou mogen! Ze moest even overleggen met de arts, en natuurlijk nakijken of de cocktail antibiotica die ik krijg vergoed word thuis , want niet alle ab word vergoed! Maar gelukkig deze wel! Dus ik mag vrijdag na de longfunctie naar huis! De longfunctie moet ik nog even blazen voor Utrecht, want die gingen volgende week rond de tafel met mijn onderzoeken en uitslagen! Dus ben benieuwd!!!
Maar whoeoeoeoeoeo lielie gaat naar huissssssssssssssssssssss!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Lielie,

wat geweldig dat je een thuisbehandeling mag. Ik zat eigenlijk te surfen op het net naar het boek van Paul Brand: -"de stoel van God" en ineens kom ik op je blog terecht.

Maarten (17 & CF) wil ook altijd een thuisbehandeling (mijn zoon), ook altijd "zat" van het ziekenhuis.

Ik kan wel proberen om te zoeken naar de woorden om je te laten weten hoe graag je weer naar huis wil maar dat lukt niet. Ga er maar van uit dat ik je dondersgoed begrijp.

Sterkte met alles!!

Marieke