maandag 28 juli 2008

Spinnen.

Ze zijn groot of klein, dik of dun, harig of gewoon naakt, maar wat ze ook zijn ze zijn SMERIG!!
Ze kruipen te snel, en als je ze ziet schrik je altijd van ze! Ze kriebelen en ze zitten overal!
Maar dan ook echt overal!
En als klap op de vuurpijl kruipen ze s'nachts in me bed, en kruipen ze over me heen! En dan niet het geval , klein, dun, en naakt... maar het geval groot, dik, en harig!!! Vervolgens durf ik niet meer te slapen, en als ik dan toch perongeluk even in slaap dommel, droom ik over deze smerige beesten!
Nee dank je... spinnen zijn niks voor mij, maar ik zal er helaas mee moeten leren leven want waar wij wonen zijn spinnen een soort van huisdieren en dan in een heel groot aantal!
Bah!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag lief kind,
Ik wilde je nog wel verrassen met een mooie vogelspin in een glazen huisje. Zal ik in plaats daarvan maar een goede klamboe voor je kopen? Gek kind, bang voor spinnen... Zo zie je maar weer: klein en niet altijd dapper.
Liefs, mama xxx