dinsdag 22 juli 2008

Mijn Queen en ik..

Afgelopen weekend is mijn Queen een weekendje geweest!! Niet veel gedaan, onze hobby bankhangen beoefend, en films gekeken, gelachen, veel gelachen, en gevreten!!!!!!! O ja en rotzooi gemaakt, zodat mijn dinges zich niet zou vervelen! Queen vond zelfs Mika leuk en Mika vond Queen ook erg leuk, dus ons weekend kon niet meer stuk! Ik kan allemaal wel gaan vertellen wat we "meegemaakt" hebben op de bank, maar dat is niet grappig, en sommige details wil ik jullie besparen! Maar Queen ik vond het superr gezellig, moeten we toch echt vaker doen! Appeltje................








Even een paar foto'tjes voor een indruk hoe het eruit zag onze zooi!!! En hoe vriendjes Queen en Mika erbij lagen!

1 opmerking:

Sabrina de Reuver zei

Ziet er super gezellieeeee uit en bankhangen is ook mijn hobby hoor, heeeeerlijk. Moeten we toch eens doen van de winter :-)

Kusssss Sab