donderdag 31 juli 2008

Roy

Een witten waas... Een witte waas van verdriet, mooie herinneringen, een witte waas vol trots, de witte waas van het afscheid vandaag! Alles in het wit, voor Roy
Een afscheid zoals Roy het graag wou, en dankzij zijn vele vrienden is dit ook gelukt!
Kippenvel bij alleen al het aanzicht van al deze mensen, die hem gaan missen, hem bewonderen, en die van hem houden! Waarvan ik er een ben... met een dubbele gedachten, het is raar om ALS cf 'er naar een begrafenis te gaan VAN een cf 'er! Toch ben ik blij dat ik gegaan ben, en voor de laatste keer van hem "afscheid" heb kunnen nemen.
Hij heeft hard geknokt, een wel verdiende rust denk ik zo!

1 opmerking:

LIESERD!! zei

Lieve Queen,

Het was een moeilijke dag, maar ben heel blij dat we dit samen hebben kunnen doen.

Kon mijn tranen lang binnenhouden, tot aan het laatste liedje. En toen jij ook nog heel lief mijn hand pakte hield ik ze helemaal niet meer binnen. Moet er bijna weer om huilen. Was zo lief en speciaal.

Lufjoe queen.

Eitje